Kızlar bu gün Dr kontrolüne gittik oğlumla 52 günlük Dr kalpte üfürüm duydu kalpte delik olabilir kardiyoloji doktoru görsün dedi gittim ultrasonda baktı üfürüm yok kalp odacığında iğne ucu kadar delik var ama her bebekte oluyor anne karnından kalma bişey kapanır büyük ihtimalle dedi 2 sene sonra tekrar bakalım dedi bu durum yaşayan var mı lütfen bilgisi olan bişey söylesin