Nurce Kızlar 17 günlük bebeğim üç gündür neredeyse her emzirmeden sonra kusuyo bazen kokulu bazen miktarı az bazende üst baş batırıcak kadar çok kusuyo sebebi nedir çok emdiği içinmi oluyo acaba ara ara olsa korkmıcam ama üç gündür her emzirme sonrası olunca tedirgin oldum
Temmuz5_ Nurce reflü olabilir ne yazık ki genelinde oluyor benim bebeğimde de vardı biz toz ilaç kullandık rahatladık hamdolsun ki
Dilosko Nurce fışkırarak tarzda kusuyorsa reflü olabilir doktora bi gidin Ama diğer türlü ise gazını tam çıkardığınızdan emin olun 🌸
Beyza-6 Hemen doktora götür canım reflü olabilir benım kızımda öyleydi püskürterek kusuyordu her içtiğini hemen kusardı
canseeellyy Temmuz5_ ilacı nasıl kullandınız acaba faydası varmı benim bebeğimde sürekli kusuyor sağarak veriyorum sütümü mamada alıyor bazen gazla birlikte kusuyor bazen fışkırır şekilde her yemekten sonra
BabyBerry Reflüyü olabilir. Benim bebeğimde öyle şuan 3 ay 15 günlük. İlaç veriyor doktor. Kokulu olan beklemiş olan süt
Temmuz5_ canseeellyy doktorumuz gaviscon infant diye bir ilaç yazdı günde 3 kez verilebilir yazıyordu ben iki kez veriyordum veya bir kez o bile rahatlatıyordu. 1,1,5 tatlı kaşığı kaynamış soğumuş su ile o toz ilacı karıştırıp içiriyordum kaşıkla vs
Temmuz5_ canseeellyy birde reflü yatağında yatırın,karnını doyurur doyurmaz yatırmayın biraz dik pozisyonda dursun. Karnını doyururken de 45 derece açıyla doyurun yatarak değil bunlarda reflüyü biraz olsun engelliyor
canseeellyy Temmuz5_ kaç aylıkken kullandınız acaba benim bebek tam 2 aylık şuanda zararı olmadı dimi ilacın doktoruma soracağım bakalım tavsiye edecek mi bizede
canseeellyy Temmuz5_ hepsini denedim reflü yatağımızda var hala aynı kusması şimdi birde gaz problemimiz başladı
Temmuz5_ canseeellyy yine denemekten vazgeçme devam et bunlara bence. Gaz problemi geçecek az kalmış 2 . Aydasınız 3. Ayda hareketler çoğalıyor ve çok daha rahat gaz çıkartıyorlar tabi sen yine bu süreçte YouTube den gaz masajlarına bak yap sonra duş yani sıcak su misss gibi yapıyor biraz beklet içinde. Birde doktorumuz bana havluyu ısıt zıbının üzerinden sar demişti yakacak kadar asla değil sıcaklığı normal olacak onu da yapıyordum rahatlıyordu.
Temmuz5_ canseeellyy ben aylık değil haftalıkken başladım.. çok felaket başını geri itme vardı o sebeple doktorumuz ileri derecede reflüsü var dedi ve böyle burnundan ağzından kusardı bazen fışkırarak işte o ilaçı yazdı. Sorun bakalım bi