kucukmucizemsin3587 senin yediklerin çok gaz yapıyo olabilir aynılarını bende yasadım 5,5 aylıgız. Süt yapam seyler gazdan yapıyor malesef. Ve erkek se malesef kolik ve gazlı oluyorlar ben 4 aylıkken gaz damlalarını bıraktım eskisi kadar sancı olmuyor ama aglayarak uyanma cok oluyor. 6 aylıktaysanız uyku gerilemesi varsa büyük ihtimal ataktır.gececek sabredin. Gün icinde yüzüstü aktivite cok yaptırın gazını kolay cıkarır