Merhaba anneler geçen gün mide bulantısı ve ishalden doktora gittim emziriyorum ama çok da değil doktor ilaç yazdı eve geldim bir kere kullandım sadece ama şurup ve serumda aldım hastanede. Bebeğim çok emmediği için sormak o an aklıma gelmedi ama 3 gündür emzirmedim acaba tekrar ne zaman emzirebilirim