karahann ay oblikleri çalıştırın mutlaka herkes oblik bilmiyor internetten bakın bölgeye bulup egzersizini yapması biraz uğraştırıyor ama nefistir. Tavsiyem ne yaparsanız yapın mutlaka interval yapın. Şöyle bir türk kahvesi ya da limonlu su sonrası koşu bandında yüksek nabıza çıkın. Sonra egzersiz yapıp spor sonunda tekrar koşu bandında yüksek nabız 10 dk kadar yeterli olur sonra kahvaltı. Harika eritirsiniz. Heryerinizden gider. Sadece spor sonrasıda yapabilirsiniz bunu. Spor bitince hafif güzel bir kahvaltı. Öğlen ve akşam ağır yiyin. Zaten böyle bir spor sonrası marulu bile aşırı iştahlı yersiniz ❤️