Amineduru23 Kızlar kızım 12 günlük doktor kontrolüne götürdük gazı çok dedi metsil verdi aranızda kullanan var mı
ikibebebiranne_ Sap simplex kullandım hiçbir işe yaramadi öylece duruyor hatta metsil kullandım çok işe yaradi benim bebeğimde