MutluY_E aynı şey gene ekran görüyor da bu kadar kasmaya gerek var mı bilemedim
Benimki de 18 aylık. TV izlemiyorum ama ara sıra ailemle görüntülü konuşuyoruz veya videolarını izliyoruz birlikte. Bazen bilgisayarda isim olur o da beş dk yanımda bekler bazen ekrana bakar bazen dolanır. Hayır sen duvara bakicaksin demiyorum yani bu kadar sıkı olmaya gerek yok. Sonra başka bir yerde görünce daha çok ilgisini çeker ve daha cazip gelir