Mom_122 Merhaba ben özel eğitim öğretmeniyim ve bir çok otizmli çocukla çalıştım , tek başına bunlar bir belirti değil benim ikizlerim de 15 aylık ve dediklerinizi yapıyorlar etradında dönme vs. Otizim de en önemlisi ben gördüğüm kadarıyla söylüyorum göz teması, adına tepki vermemesi, basit komutları bile yerine getirmemesi bence artık inst çok sık bu tarz şeyler paylaşıldığı için insanlar korkuyor,yine de içiniz rahat etmiyosa bir doktora götürebilirsiniz💫