melegininannesi38 Bebegimin doğduğundan belli kaka sorunu var dün de bugün de zeytinyağı sıktım poposuna şırınga ile biraz biraz yaptı kakasını dünde bugun de kendiliğinden yapmış mı oluyo bisey olur mu zeytinyağından
ndemir melegininannesi38 poposuna sıkma da parmağına sık oraya masaj yap ben öyle yapıyorum. Tabi bizimkine hastanede gazdan dolayı fitil yaptılar alıştı fitil yapıyorum arada bir o da rahatlatıyor benim kızımı
Omega3 melegininannesi38 zeytin yağından sıkıntı olmaz benim bebeğim 2 aylıkken oda yapamıyordu metsil var gaz damlası onu icirdim sabah akşam çok güzel kakasini yaptı istersen sende eczaneden al dene işe yarıyor rahatlarsiniz
feyzaninemresi Zeytinyağından bişey olmaz da, şırınga zarar verebilir onun yerine pamuk veya kulak çubuğunun ucuyla sürebilirsiniz, bir kaşık bebeğinize de içirebilirsiniz o da iyi gelir 🌸
feyzaninemresi melegininannesi38 posttan anladığım kadarıyla poposuna azcık sokuyorsun şırınganın ucunu, bu popoda çatlağa yaraya sebep olabilir o yüzden dedim canım. İçeri girmeden pamukla sürmek daha doğru olur benim kızım bir kez kabız oldu bu şekilde yaptırdım bir çay kaşığı da içirdim ikisi bir arada güzel etki etmişti
feyzaninemresi ndemir ayy aman fitile alıştırmayın fazla, sürekli kullanımda bu sefer fitil olmadan yapamamaya başlıyorlar 😔
feyzaninemresi ndemir doktora gidin anlatın, duphalac diye bir şurup var hemen çözüyor sorunu. Kızım 3 yaşındaydı velayetini aldım yanıma aldım tuvaleti geldiği an fitil sokma diye ağlamaya başlıyordu yavrucak nasıl canını acıttılarsa 😢 çocuk doktoru duphalac verdi sanırım kilosuna göre veriliyordu ama emin değilim şimdi 13 yaşında oldu çünkü unuttum gitti 🤣 şurubu kullandık bi 10 gün kadar ve bir daha da kabızlık yaşamadı baya rahatladı çocuk
_tuuggcce_ Bizim doktor gaz damlası verdi. Eğer 4-5 gün yapmazsa zeytinyağı ile uyar sadece dedi. Ya da çeyrek çay kaşığı anne sütü ile karıştır zeytinyağını içir dedi
melegininannesi38 _tuuggcce_ bu güzel bisey canim ama benimki mama aliyo ondan sanırım doğdu doğalı kendiliğinden yapamiyo ya kakasini
melegininannesi38 Omega3 canım metsil bende kullanıyordum ama benim bebise etki etmedi gibi ya ona rağmen yapamadı zeytin yaginida tekrar kusuyo icmiyo ya
Omega3 melegininannesi38 acilde siringayla lavman yalıyorlar düzenli oluyor kakası benim tanıdık yaptırdı 1 haftadır bebeği yapamiyordu onun sayesinde düzeldi bazı doktorlarda önermiyor
melegininannesi38 Omega3 o yaptiklari lavmani eve alıyoruz eczaneden yapıyoruz yine banamisin demiyo bütün tahlilleri de yapıldı bisey de yok anlamıyorum neden yapamiyo