Arkadaşlar oğlum 23 aylık. Biz gurbette oturuyoruz ne anane ne babaanne kimse yok. Oğlum babası ve benimle büyüdü. Memeye çok düşkün ve gecede benimle yatıyor sürekli uyanıyor emiyor. Emerek uyuyor ben tramva yaratmadan nasıl memeyi bıraktırabilirim gece beslenmesini bıraktırabilirim lütfen bana fikir verir misiniz 🥺 sabır taşını denedim işe yaramadı öyle söyleyim size 😣