Beybisibeybisi Yanlış düşünüyorsunuz işte.. Keza Allah korusun yine ama benim çocuğum otizmli, dehbli, zeka,beden, göz her ne engeli olursa olsun yine benim çocuğum.. Tabi ki hiçbiri olmasın kim olsun ister ki.. Ama böyle yaparak başta oğlunuzu sonrada kendinizi yıpratıyorsunuz gerek yok.. Her çocuk çok aktif olacak her şeyi yapacak diye bir şey yok sonradan da açılabilir.. Kendimden biliyorum ortaokula geçene kadar arkadaşım yoktu okumayı yazmayı 3.sınıfa geçince öğrendim.. Şimdi noldu çok şükür öğretmen oldum.. Kuzenim kız asla sarılmayı öpmeyi başkalarıyla yakın ilişki kurmayı ne çocukken severdi ne büyüdüğünde noldu şimdi dahiliye uzmanı bir doktor.. Bizi annelerimiz babalarımız sıkmadığı bunaltmadığı için böyleyiz.. Şimdiki çocuklara çok üzülüyorum ben ya.. Bilinçli ebeveyn adı altında çocuklara çocukluklarını yaşatamıyoruz ne acı..