aysenn8 siz hamileyken öğrendiniz sanırım bunu.ilk defa duydum hangi testte çıkıyor ki böyle bişe.iki gebeliğimdede ayrıntılı USG hariç hicbise yaptirmadim Rabbime güvendim ne verirse dedim.testler çok yanıltıcı olabiliyor.ablamada hamileyken down sendrom tanısı koydular gebeliğin yarısı ağlamakla geçti oysaki sağlıklı bir kız çocuğu doğdu.