Merhaba 9 ay 20 günlüğüz oğlum özellikle 1 haftadır kaşığı görür görmez ağzını kapatıyor kafasını çeviriyor eskiden ağzını kaşığı görünce hemen açardı geç veriyorum diye ağlardı şimdi hiç bişey yedirtmiyorum çok nadir sabah püre şeklinde verirsem yiyor diş çıkarıyor Şuan ama bilmiyorum ya sürekli ağlıyor bende zorluyorum biraz çünkü emmesi yetmiyor biliyorum aç kaldığını kafayı yicem o ağladıkça ben ağlıyorum yetememe korkusu sardı iyice içimi hep böyle mi olacak diye herkes konuşuyordu yemesini iştahını geçici midir sizce