Kızlar bebeğim acıktığı zaman veya uykusundan uyanırken sürekli parmağını emdiği için ve yarım saat uyuyup emmek istiyor ama 2 3 dk emip geri uyuyor bu yüzden emziğe başlıcaz Philips avent aıcaz yorumlar üzerine ama size sorum şu bebeğimin acıktığını nasıl anlıcam emzikle ben parmağını emdiğinde acıktığını anlıyordum şimdş nasıl anlıcam 🤔 boş göğüsümü emip te uyuyordu bazen süt olmayınca şimdş emzik emince uyanmayanilirmi acıkınca 😩 bu arada 40 günlüğüz