Barlaskooo Kızlarr bebişim 5 aylık hep huysuz ve ağlıyor diye dr götürdüm idrar kültürü ve tit istedi tit temiz çıktı fakat kültürde enterobakteri üredi yazıyor nerden ne şekilde bulaşıyor bilgiisi olan var mı? Antibiyotik başladı doktorumuz