1mucize Bety2 benim kuşumun adı yalçındı. Bebekten sonra çok ilgilenemediğim için bir eşimin arkadaşına verdik 🥲
bloggeranne herseySeninleguzel11 haha bizimkinin burnu gözüküyor anlıyorsan bakar mısın resim koydum 🙊🙊🙊
bloggeranne Bety2 hayırlı olsun bizde bugün aldık bu zıpır’ı adı zıpır oğlum koydu daha yavruymuş 1 aylık falan herhalde