brlss 3 hafta oldu doğum yapalı Kan ilacı kullanmıyorum kabız yapıyor halen Sezeryan dikişleri sızlıyor kabız olmamam lazım . Sanırım kan ilacı içmiyiyorum diye saçlarım dökülüyor sizce ne yapabilirim