selaaksu 2 ay gündüz uykusu uymuyo beş dk yatıyo geri uyanıyo gece uyuyo ama gündüz beni çok yoruyor bi türlü kandıramıyor uykuyu
defnemira1 selaaksu benimki bir hafta sonra 3 aylik olacak benimde oyle indiriyorum çabuk uyaniyor bide erken doğum benimki daha çok uyumali:(
rozeriin selaaksu ah keşke benim de gece uyuyup gündüz uyumasa bizim ki tam tersi gündüz hep uyur gece hiç uyumaz
rumeysa_Kara24 bizde 2 ay 20 günlüğüz günlüğüz gündüz hiç uykusu yok gün boyu uykuları toplasak 2 saati geçmez kısa kısa ne zaman düzelir Allah bilr
selaaksu rumeysa_Kara24 evet ya zor oluyo uykusuna çöm direniyo benim kız bide ev falan taşındı beni çok yordu yoruyorda
Cns23 Biz yarin 3 aylik oluyoruz. Gunduz uykusunu sadece kucagimda uyuyor. Yerine koyunca uyaniyor. Cok zor gercekten duzelir mi bilmiyorum
selaaksu Cns23 Benim de aynı şekilde bazen 2 saat uyuyu gündüz ondan sonra 0 uyku inşallah düzelirler
ZmrtDila 1 ay 7 Günlük Aynı gece Uykusu İiii Gündüz Zor 1 2 saat belki uyur artık perttt oluyor o yüzden göz teması ne zaman başladı sizde
selaaksu rozeriin o kötü olur ya gündüz bi şekilde geciyo yorgun olsanda bilmiyor ama gece olunda hissediyon yorgun olduğunu ama biran önce gündüz uykularını azaltmaya bak sonra sıkıntı olur sana
rozeriin selaaksu bu aralar uykusu çok gelse de gündüz uyutmamaya çalışıyorum ama gece yine uyumuyor ayakta sallıyorum indirdiğim de direk kalkıyor ya da emerken uyuyor yerine koyduğum da direk kalkıyor kısacası uyku düzenini yapamadım bir türlü nasıl yapıcam bilmiyorum da🥺
umosko selaaksu benimkide 2 ay 10 günlük gündüz memede uyuyup yerine koyarken uyanıyordu şimdi yatarak emziriyorum öyle olunca yerinden kıpırdatmadıgım için 1 saat uyuyor en azından bende uyuyorum ya da sessizce yanından kalkıyorum çözümü böyle buldum isterseniz deneyin
Taha7173 Benimde oyleydi ama gunduzleri hergun disari cikinca baya iyi olmaya basladi .Asiri sese duyarli bi cocuk ama disarda oldugumuz zaman sesleri duya duya alismaya basladi.Disari cikmayi tavsiye ederim
Aslaniko selaaksu gündüz 10 ar dk uykuların toplamı 2 saati buluyorsa onlar için yeterliymiş doktorumuz öyle söylemişti. Bizim için yeterli değil ama napalım sıpalar 😃