Busramustim 2 ay 11 günlük bebeğim. Tüm gün koala gibiyiz, memede uyuyor bırakınca uyanıyor. Gündüz uykuları değişiyor bazen çok güzel uyuyor bazen hiç uyumuyor. Sürekli ağlak. 2 ay kontrolünde 4 kilo çıktı. Doktorumuz mamanın dozunu ve tekrarını arttırdı. Kilo alması lazım dedi. Minyon bi bebiş zaten ama böyle olmaz dedi. Meme artı mama ilerliyoruz ama yine de doymuyor sürekli emmek istiyor anlamıyorum gerçekten.