kums ben belediyenin sütü satılıyor halk ekmek büfeleri varya oradan pastörize süt aldım. Eve geldim ısıttım sütü ama kaynatmadım pastörize diye. Parmağımla kontrol ettim sonra kavanozlara koydum tekrar kontrol ettim parmağım içinde 7ye kadar sayınca durabiliyordu. Sıvı mayayı ekledim hemen bir iki karıştırdım çok soğutmadan sonra bir fırın tepsisine koydum kavanozları. Üstüne kâğıt havlu koydum kapak kapatma sakın. Sonra battaniye örttüm akşam 10.30 gibi yapmıştım sabah 7-8 gibi tezgaha koydum oda sıcaklığı olunca buzdolabına koydum yine kapaklarını kapatmadım 1 gün beklettim iyice suyunu çekti dinlendi sonra kapaklarını kapattım.