feridetuna Kızlar bebeğimin topuk kanından alınan testte kistik fibrozis şüphesi varmış. Yeniden topuk kanı vereceğiz. Aynı durumu yaşayan var mı? Endişelenmeli miyim?😓
rssuer feridetuna Bizde aynı şeyi yaşadık hâla uğraşıyoruz ter testi yaptırdık şimdide gen testi yaptırıcaz inşallah birşey çıkmaz bebeğinde canım endişelenip hiç üzülme kanda yanlışlık olabiliyormuş ter testine yönlendiriyorlar bizim ter testi temiz çıktı gen testi yaptırıcaz şimdi
Zeyn0206 feridetuna çok geçmiş olsun inşallah çıkmaz benim yeğenim de kistik fibrozis var onu da ter testiyle teşhis konuldu Rabbim yardımcınız olsun
cerenkko feridetuna merhaba üzerinden baya zaman geçmiş ama sonuçlarınız nasıl temiz çıkmıştır İnşallah
feridetuna rssuer Ter testinizin temiz çıkmasına çok sevindim. İnşallah gen testiniz de temiz çıkar. İnşallah bizimki de temiz çıkar. Rabbim tüm yavrularımızı korusun.
_tuba06_ Bizimde aynı şekilde yüksek çıktı çok şükür ter testimiz temiz çıktı gen testi yaptırmamıza gerek kalmadı doktor sadece kontrole getirin dedi
241 Zeyn0206 bendende ikinci kez test istediler yeni doğanda da belirtiler arasında teri tuzlu mu oluyo acaba bilginiz var mı kontrol ediyorum terini yok çünkü dönüş yaparsanız çok sevinirim
yelizb Zeyn0206 Merhaba! Bizde şüpheyle yoğun bakımda yatıyoruz şuan ter testimiz şüheli 72 çıktı yipeniniz ne durumda şuan yaşamı vs
Zeyn0206 241 ter testin de klor değerinin 60 ın üstün de olması lazım ama garantisi olması için bu testi 2 kez yapıyorlar
Zeyn0206 241 öptüğünüzde bile hissedilecek kadar yoğun tuz olur kötü kokulu dışkılama büyüme geriliği olur gelişimi geride olur solunum yolu enfeksiyonu gibi belirli belirtiler olur inşallah çıkmaz Rabbim şifa versin
241 Zeyn0206 topuk kanı tekrar dün alındı 2 haftaya çıkıcakmiş sonucu bende bekliyorum inşallah bişey çıkmaz dua edin lütfen
feridetuna Zeyn0206 Çok şükür ikinci testimiz normal çıktı. Zaten terine bakmıştım tuzlu değildi, kakası da kötü kokulu değildi ama insan yine de endişeleniyor. Rabbim tüm yavrularımızı korusun.
feridetuna 241 Siz içinizi ferah tutun. Allahın izniyle güzel sonuçlar alırsınız. Bu test çoğunlukla hatalı oluyormuş. Sizinki de öyledir inşallah.
241 feridetuna amin inşallah dediğinz gibi olur sonuç beklemekten helak olduk insanın içi içini yiyor
feridetuna cerenkko Çok şükür temiz çıktı. Genelde hatalı çıkan bir testmiş. Sizde de böyle bir durum varsa endişelenmeyin. Allahın izniyle sizinki de temiz çıkar inşallah
cerenkko feridetuna çok şükür sizin adınıza çok sevindim biz ter testi verdik düşmüştü fakat en son yine 93 çıktı mecbur gen testine gidicez
yelizb cerenkko bizimde böyle çıktı gen testi sonucunuz geldi mi ne durumdasınız bizde yeni kan verdik yoğun bakımdayız