Eskiden uykudan uyandığında sabah , öğle farketmeden gelir oyuna devam ederdi hiç ağlamaz dı ama n zaman 2,5 yaş oldu her uykudan uyandıktan sonra huzursuz , ağlak hiç bitmiyor uzuyor da uzuyor sadece tv açınca biraz kendine geliyor yarım saat izliyor sonra sıkılıyor kapatıyorum ama anlayamıyorum neden uyanınca ağlar ki bir çocuk uykusunu alıyor , Hani rüyada korktu desem her zaman mı ? Tv hiç açmak istemiyorum konuşması dikkati etkileniyo nasıl bıraktırabilirim 😔