Aylinkoo Son 12 gündür kabızlık sorunu çekiyoruz. Herşeye zeytinyağıda katıyorum. 2 öğün veriyorum gerisi anne sütü. Koyun boku gibi küçük küçük yapıyor. Bu süreç geçici mi yoksa böyle mi ilerliyor tecrübeli annelerimiz?