Kızlar bebeğim 3 ay 10 günlük. 12 de emip uyuduysa sabah 7 buçuk 8 arası uyandırır emziririm. Yani 8 saat falan deliksiz uyumuş oluyor. Bugün rutin kontrolümüz için sağlık ocağına uğradık hemşire gece emziriyor musun diye sordu, söyleyince o kadar saat çok uzun en geç en geç 3 saat sonra emzir yani gece 3-4 arası mutlaka kalk emzir dedi. kan şekeri düşer o yüzden uyanamıyordur bak beyin gelişimini etkiler falan dedi. Sizinkiler kaç saatte bir uyanıyor?
Bu arada 8 saat uykusu 2 haftadır falan böyle. Yani önceleri 4 te 5 te uyandırırdı tabi başından beri böyle değil ama artık 7 de 8 de uyandırıyor. Ben de artık büyüyor tabi ondandır sanıyorum ama hemşire halâ çok küçük annesi emzir mutlaka dedi.
Şimdi şöyle ki ben bu gebelik sürecinde olsun anne olduktan sonra olsun çok doktor hemşire gördüm haliyle. Önceleri çok gitmezdim. Ama şu an farkettiğim bir şey var biri normal diyorsa bir anormal diyor. Bi doktor şunu ye diyor bi doktor sakın yeme diyor. Bi doktor ilacını günde 2 yap diyor diğeri yapma diyor kime inanacığımı şaşırdım 😂😂 çok ta takmamaya çalışıyorum doktor yanlış yapıyorsun diyince. Geçen günde cildini nemlendiriyor musun dedi çocuk doktoru. Bebe yağıyla masaj yaparım evet hocam dedim. Biz bebe yağını hiç önermiyoruz dedi. He dedim geçtim artık napıyım ya