Hanımlar merhabalar kızım 2 yaşa gelince iş hayatına dönmeyi planlıyorum yarım gün kreş yarım gün kayınvalide bakıcak şekilde 🤭bu durumdan tabi kayınvalidemin henüz haberi yok kendisi kızının çocuguna bakıyo başka şehirde bi kaç aya temelli gelicekmiş bu arada teklifimizi kabul edip etmiyicegiyle ilgilide hiç bi fikrim yok. Kendi annem memlekette sadece kışları 3 ay geliyo. Varsayıyorum başladım işe ne gibi sorunlarla karşılaşabilirim bu süreçlerinizi nasıl atlattınız. Bu arada kv ile çok seviyeli ilişkimiz vardır o çizgininde bozulmasını istemiyorum