Zeynepyigit56 Bebegım 2 ay 24 gunluk 5500 gr bebelac gold kullandım yaramadı doktorumuz hıp kullanın dedı sızce hıp nasıl kılo alımı oluyo mu hıp kullanan arkadskar bana yazabılır mı lutfen
Zeynepnisa Zeynepyigit56 bence kilosu cok iyi hic strese sokmayin kendinizi ayda 500 600 gr alınması normal bulunuyor bunun altina düştüğü zaman sıkıntı
Zeynepyigit56 Zeynepnisa Normalde her ay bı kilo alınması lazım benım oglan 500 gr aldı ama boyu uzadı ne bılım goren daha gelısmemıs dıyo uzuluyorum 😟😔
Zeynepnisa Zeynepyigit56 illa 1 kilo diye birsey yok canım 700 de alabilir 500 de alabilir. Şimdiye kadar mama yarıyordu bu ay mi yaramadı öyle düşün . Bebegin boya gitmiş birde cok hareketiyse ondan da cok almıyordur sağlıklı olsunlar kilo cok onemli degil baktiginda bebeginin kilosu ne az nede aşırı suan gelisimi tam ideal
Zeynepyigit56 Zeynepnisa dogru dıuosun ama ne bılım sankı benım gozumde gelısmıyo gıbı bıde eltımın bebegı suan 6 aylık kılolu. Bebek sureklı senınkı kucuk kalmıs dıye dıye delırtı benı. Once saglık bana da normal gelıyo ama goren hıc gelısmemıs dıyo
Zeynepyigit56 Poncikbirannis doktorumuz hip onerdı bakıcaz artık nasıl olucak oda olmasa aptamıl denıcez
Ayazberk Bebegin midesi büyürse obezite olur büyüyünce aylık 1 kg yada 500 grm alsn yeter bol bol su iç tatlı şeyler ye emdikçe cogalır sütün eger cok aglıyorsa meme den sonra mama ver