Merhaba anneler kardeşim 30 haftalık hamile son bir ayda aşırı ödemi vardı çok şişmişti 10 gün önce doktora gittiğinde normal dedi dün gece tansiyonu çıktı 16 yı görmüş sabaha karşı yoğun bakıma aldılar bu durumu yaşayan var mı sabah 10 da bilgi aldığımızda tansiyonun düşmediğini protein kaçağı olduğunu söyledi tedaviyi değiştirdiğini söyledi bu durumu yaşayan var mı bizi ne bekliyor böyle ne kadar daha bekleyebilirler bebeğe nst ile takip ediyorlar bir sıkıntı yok bebekte dedi doktor