Valla benim bebeğim çok gazlı bir bebekti 2 aylıkken kullanmaya başladım şu anda 4. Ayına girdi bıraktık gaz sorunumuz geçti ben gazı olmadığı zamanlar vermiyordum yavaş yavaş bıraktık artık rahatlıkla gazını çıkartıyor eğer sizin bebeğinizinde gazında azalma olduysa yavaş yavaş bırakabilirsiniz bence