fyz81 ek gıdaya başladığımzdan beri sürekli kabızlık yaşadık. Lavmanla iki kere denediik sıvı kakayı yaparken bile zorlanoyprdı poposuna bakınca anlaşılıyordu aslında ama sağlık ocağında 2 doctorda normal demişti. Kızımda bu durumu yaşamadım .Onunla kıyasladım çocuk cerrahiye gittim tedavi başladik ,1 ay sonra kontrol var . Daha önce yaşayan varsa süreci nasıl ilerliyor acaba.