Doğduğundan beri inişli çıkışlı bir uyku düzenimiz vardı ama 2 ay önce öğle uykularını mis gibi uyuyan çocuk gitti 5 dk 10dkda bir kalkan çocuk geldi 21 aylık sendrom içindeyiz biliyorum ama bunu uykuyla ilişkilendrmiyorum ben başka birşey var çünkü 5 dkka bir uyanan çocuk olurmu? Nasıl derin uyumasını sağlıyıcam bilmiyorum çok yoruldum uyumaması daha hayırlı yani benim için bu nedir bu şekilde ayakta sallanmaya da alışıyor çok yoruldum artık