aysima108_ Kızımın dilinde ve ağız içinde hep beyaz şeyler var 2 buçuk aylık ve emziriyorum ne yapmak gerek yaşayan varmi nasil geçer an sağlıklı yöntemi hangisi baya tedirginim şu an günden güne daha çok oluyor
Fndkurdu aysima108_ çok ilerlemiş değilse hafifse ben hep emzirdikten sonra ik çay kaşığı kadar su verdik süt bukaşığı geçsin ağzından diye ve bunun faydasınj gördüm. Bi ara farkında olmadan çoğalmış karbonatlı suya kulak çöpünün ucuna batırdım ve dilinin üzerini sildim buda faydalıydı
fyz81 aysima108_ emzırmeden sonra cok az su ver agzı temızlensın yarım cay kasıgı kadr 6 aya kadr su onerılmıyor normalde ama anne sutunden oluyor
Nikita aysima108_ her beyazlık pamukçuk olmayabilir. Süt kaymağı/yağı olabilir. Benim kızım 4 ay beyaz dille gezdi. 2 ay mikostatin kullandım. Karbonatla sildim. Hiçbiri fayda etmeyince bıraktım. Geçti
Atlas-krmn Benimde bebeğim 2 aylık olmuştu karbonat sürme sakın daha da artıyo ben sürdüm daha çok oldu eczaneden mikostatin diye ilaç. Var onu aldım 2-3 günde yok oldu
tugcecet Atlas-krmn mikostatini damlattınız mı acaba nasıl sürdünüz bende aldım da damlatın ağız içine diyor daha 45 günlük bebeğim
boranenis Bebeğe su verilmez asla su vermeyin 6.aya kadar. Gazlı bez veya temiz tülbenti parmagınıza sarıp ılık su ile sabah akşam silin. Su asla. Bagırsak dengesini bozup ani bebek ölümlerine kadar gidebilir.
aysima108_ Nikita o şekilde degil önce dilindeydi dili kople ama simdi ağız içinin yanaklarinda bugün de dudağında gördüm yani git gide ilerliyor o yüzden çok tedirgin oldum araştırdım internette tedavi olmazsa ciğere kadar inebilir diyor çok korktum