ipekvera Prensesinannesii tsh hormonu cihaza o an ki duruma göre farklılık gösterir. Öyle aşırı uç bir değerde değilse sıkıntı yapmayın
Lalalac Biz de yanlış geldi. 1. De yüksek dendi 2. Alındı. Normaldi. Hemen kendi çocuk doktoru da baktı 2. Nin cevabı gelmeden. Sorun yoktu çok şükür. Yanlış çıkabiliyormuş yenidoğanken
Gme1709 Benim bebeğimde yüksekti. Benim de gebelikte tiroitim vardı zaten. Doktorumuz takip edelim senden kaynaklı olabilir dedi. Düşmezse ilaç başlatacaklardı ama düştü çok şükür
civcivannesi1 Gme1709 kaç çıkmıştı acaba ve kaç günlükken bakıldı tsh değerine? Bizde de aynı problem var şuan da düşer mi acaba diye bilgi istiyorum sizden
Dahabirmavi civcivannesi1 geçmiş olsun bizim tsh değeri ilk doğduğunda 20lerde çıkmıştı her hafta kan verdik dr bizi takibe almıştı. 3. Verdiğimizde değer istenilen aralığa düşmüştü bizde çok stres yapmıştık zamanla düştü hatta doktor bile oh be düşmüş diye sevinmişti gözünüz aydın demişti :) Sizinki kaç ? Her hafta kan verdik sanırım 3haftada falan sonucu yakalamıstık
civcivannesi1 Dahabirmavi teşekkür ederim size de gelmiş geçmiş olsun 10 günlükken ölçüm yapıldı 25 çıktı haftaya gelin dedi daha 6 gün oldu tekrar gidicez yarın bakalım İnşallah düşmüştür Normal çocuk doktoruna mı gösterdiniz peki yoksa çocuk endokrinoloji bölümüne mi
Dahabirmavi civcivannesi1 git gide değer düşer merak etmeyin biz çocuk doktoru takipliydik bizden de her hafta kan almıstı. Değer düşene kadar takip ediyorlar
05500 Merhabalar bizim de ilk 10 çıkmıştı 5 gün sonra 13 oldu böyle bir durum yaşayan var mı çocuk endokrin mi bakacak tedavi nasıl oluyor bilgisi olan var mı acaba
civcivannesi1 05500 merhaba başıma gelmedi fakat yüksek çıktığı dönemde yenidoğan kontrol doktoru özel bir doktoru önerdi devlet hastahanesinde çocuk endokrin olmadığı için yani sanırım normal çocuk doktoru bakmıyor. Ama siz yine de bi çocuk polikliniğine randevu alıp götürün sorun derim
aysmaa Merhaba geçmiş olsun bizim de değerimiz 7 den 11 e çıktı çocuk endokrinine sevk ediyorlar, süreç nasıl işleyecek bilen yaşayan var mı , ilaç tedavisi olan çocuğu büyümüş olan falan var mı acaba
kpkpkp Bizimki de 7den 11e yukseldi.o sebeple yenidoğan doktoru endokrine yönlendirdi Yaklaşık 2-3 hafta takip edildi bikac kere kan verdik Sonrasında tekrar 7ye düştü .doktor batikon kullandin mi demisti Dikiş için kullanmıştım.o yükseltirmis.kaygilanmayin ilaclada hızlı dusermis
zeynepefecik Prensesinannesii merhabs ayağımda titreme neden kaynsklı olsbilir ki sanki bir kere kızımds gördüm ama önemsemedim nizim de tsh 6,72 cıktı