14aylığız. Beşiğimiz artık küçük gelmeye başladı değiştirmek istiyoruz. Ama park yatak istemiyorum anneler. Montesöri istiyorum ama çilekte güzel yok hep çatılı üstü kapalı var . Normal baza alıp korumalık yaptırmak istemiyorum çünkü odasında yatak ve dolabı alakasız .. aldıgınız yatak nedir marka model vs yardımcı olur musnuz