Sevgili anneler öncelikle içim rahat etsin diye tabiri doktora gidicem. İstemediğim bir sonuçta değil link tayfası için açıklama yapıyorum. Dün test aldım üzerinde 20 dakika bekleyin yazıyordu bisey yoktu. Sabah ise testte silik çizgi vardı. Eşim eve gelirken erken testlerden de alacak ama sizce hamile olma ihtimalim var mı. Korumasız ilişkimiz oldu ama tıroidim var hemen olacağını sanmıyorum.