Hndsmom her an emzirecek yer bulmanızı tavsiye ederim. Avmde var, hastanede var, ev gezmesinde de en az bir tane boş oda vardır. Arabada da uzun yolculuk yapmayacaksanız ve kalabalık değilse kimse sizi emzirirken görmez. Anne sütünün kıymetini bilelim. Emen çocuğa mama verip sütten soğutmayalım. Anneyi on kez çekince bir kez süt geliyor. Mama biberonda hazır, her çekmede geliyor. Bebek kolay olanı tercih edecektir tabii ki. Kendi sütünüzde bile biberon kolayına gelip meme reddi yapabilir. Sonra kutu kutu mama almak var. O da dert, benden söylemesi ☺️