19 günlük anneyim göğüs ucum düz olduğu için bebeğim memeyi tutamadı vakumlayamadı , sütümü sağarak biberonla vermek zorunda kaldım . Sağlık ocağına sordum bu durumu anlattım silikon uç aldım eczaneden dediler , wee baby markalı silikon ucu kullanmaya başladım ama bebeğim ağzına alıyor emiyor bi beş dakika sonra bırakıyor mırıldanıyor ağlıyor bende ağlamasına dayanamayıp aç kalmasın diye sağıp veriyorum biberonla .
Silikon ucun numarası oluyor mu bana göre bebeğimin ağzına büyük geldi benim göğüs ucum bile büyük değil dümdüz .
Ne yapmam gerekiyor ? İlk anneliğim ilk çocuğum tecrübesizim stres oluyorum emziremeyince çok üzülüyorum… Benim sütümle besleniyor ama emzirmek istiyorum 🥺🥹🥹