İkizlerimden bir tanesi normal yiyor zorlada olsa yiyor ama diğeri asla yemiyor ne kahvaltı ne öğlen ne akşam sadece yoğurt yiyor 1 kase götürüp kan değerlerine baktırcam niye yemiyor ağzını kitliyo çığlık çığlığa yemiyo başlarda zorlamıyordum ama şuan 1 günde hişbişey yemeyince zorlamaya başladım ama olmuyor yine de yaşayan bi önerisi olan varmıdır