zynp1111 Çok şükür her şeye şükür ama bebeğim 16 aylık ve yeme konusunda çok sıkıntı yaşıyoruz yemek istemiyor şunu severek yiyiyor dediğimiz bir şey yok hep bir şeyler yapmaya çalışıyorum ama sonuç aynı yemiyor,insan artık yapmaktan değil yememesinden yoruluyor.Tahlil yaptırdık şükür iyi sadece kan degeri biraz düşük 10.8.Mamayi birakmamiz lazim aslında bırakamıyorum o aç aç dururken içim rahat etmiyor saatlerce yemese yemiyor.Bu durumu tecrübe edip önerisi olanlar var mı? Şimdiden teşekkürler 🙂
Miray17 zynp1111 benim kızımda çok iştahlı bir çocuk değil belli şeyler var onları yer sadece,başka şeyleri de yedirmeye çalışıyorum ama anında çıkartır. Ya belli bir süre aç bırakmak mı lazım bilmiyorum iyice acıksınlar o zaman belki sevmediği şeyi de yerler
kamyon_leo zynp1111 benim kızımda iştahlı biri değil maalesef 2,5 yaşında mamayı kestim hala aynı bu sefer mamayı kestim diye pişman olacağım
Marianne zynp1111 3 yaşını aştı hala aynı. Mamayı 2-2,5 yaşa kadar verebilirsiniz. Kilo alımı, boy uzaması, gelişiminde sıkıntı yoksa dert etmeyin. Artık çıktık bu psikolojiden, yemeğin tadını değil, rengini tipini beğenmiyor ek gıda döneminden beri böyle.
Candy_88 zynp1111 ben mamayı azaltarak 2 buçuk yaşında bıraktım herkes ona güvenip yemiyor dediler ama onu bırakınca da bir şey değişmedi.. Yemeyen gene yemiyor malesef.. Benimkinin vakti geçmişti ama siZin erken içinize sinmiyorsa 2 yaşına kadar devam edebilirsiniz..
zynp1111 @Miray17 yemeyen çocuk da zormuş,aç da bıraktım ama yine yemiyor maalesef bu sefer daha fazla aç durmasına gönlü razı olmuyor insanın
Miray17 zynp1111 haklısınız. Karadut Özünün iştah konusunda faydası oluyor ben kızıma kullandım biraz da olsa farkını görmüştüm
tgbbs Bizde ayni durumdayiz maalesef, benim oğlumda 16 aylik ve sevdigi hicbirsey yok memeye düşkun bir bebek benimki mamada icmiyor :(
zynp1111 @kamyon_leo ben de nereye kadar mama içecek bu çocuk deyip üzülüyorum bi şeyler yese benden mutlusu yok
zynp1111 @Candy_88 o kadar haklısınız ki mamadan dolayi degil bence de yemiyor cesit çeşit koy yine ayni ben de sasirdim ne yapacağımı.Soruyorlar hiç mi sevdiği bir sey yok diye garip ama bi ayran var
zynp1111 @tgbbs bizimki de peşimde birakmiyor beni ama çalışıyorum da o yüzden mama da veriyoruz sütüm de azalmisti emiyor ama doymuyor yani anne olarak anlıyor insan doymadigini