sarmaliklahana elaeness 6.ayda vermeye başladım. Pekmezin içine ezip koyuyordum her kahvaltıda 3 çay kaşıgı yediriyordum
Vera094 elaeness 6.ayda pekmezn içine koyup veriyordum ince rendelemeye dikkat edin içine büyük parça kalmasn
Aslanalp Biz ek gıdaya başladığımız günden beri veriyoruz hekimimiz önerisiyle neredeyse 10 aylik olduk hergun yemiştir 🤌🏻🥰
elaeness Aslanalp bende cam rendeyle ezdim verip vermemek konusunda korktum boğazında kalır mı diye bende veriyim inşallah birley olmaz 😇
Aslanalp elaeness hicbirsey olmaz toz haline geliyor zaten ayrıca gelişimi için de çok iyi ceviz fındık 🥰
tuanamoms_07 elaeness benim doktorum kuruyemiş allerjen sınıfında ancak bunları ne kadar erken yatırırsan alerji olasılığı o kadar düşer. 5. Ayda cevizi de tattırdım.
sarmaliklahana elaeness oyyy maşallah. Allah hepimize sağlıklı dogum ve bebişlere bakmak için sağlık sabır güç versin 😄🤭