Merve_uzr19 Merhaba arkadaşlar dün oğlum 4. Ay aşını oldu ama akşam fark ettiğimde aşının yapıldıgi yerin yan tarafında şişlik kizariklik ve beze oluşmuştu bu durumu yaşayan var mı ? Yanlız enjeksiyon yeri değil yan tarafı
Ekinimm Merve_uzr19 ben yaptım cnm kolunda değil mi o şişecek iltihaplanacak hiç dokunma ama kendi kendine iyileşecek