gkcnsnm ben ailemden uzakta sadece eşimi tanıdığım bir yerde yaşıyorum. Kızım kolikti. Bana hep çarşafta salla dediler. Babası işe gidince cinlere perilere sallatamayacağıma göre bana bunu önermeyin diye ağladığımı bilirim. İnsanımız hiç öngörü sahibi değil. O anı kurtarmak yetiyor hepsine. Bu anne sonra ne yapacak diyen yok.
Minik bebek hamakları var. Hamağın asılma yeri falan hepsi var. Beşik gibi. Onlardan alabilirsiniz. Kardeşim de ikizlerini ayakta sallardı, birini hamakta uyuturdu. Biz yalnız bebek büyütmeye alışığız😅