EcrinMelek1- geçmiş olsun sizede bende antibiyotik parol ve dinlenmeyle geçirdim bol bol terledim geceleri öylelikle geçti ateşim, şuan crp kaç bilmiyorum tekrar baktırmadım ama benim iltihaplı romatizmam var ondan dolayı yükselmiş olabilir, aksef 500 mg antibiyotik ve parol içtim bebegımıde emzirebilirsin dediler diye emzirdim ama dinlenmek iyi geliyor sizde dinlenin bence