Kizlar yardim edin, kizim 7 aylik. 3 ay once bronsiolit oldu ve 3 aydir surekli tekrarlayan oksuruk, balgamini atamadi bir turlu, havada kullandik, damlada, surupta , atibiotik. Dun dokrora gittik yine antibiotik, hava, burun damlasi yazdim. Balgami cok varmis, nasil balgam atilir belki dogal yontemlerde vardir? Artik antibiotikte kullamak istemiyorum, surekli kullanir olduk