Öncelikle çok geçmiş olsun ameliyat hakkında bilgim yok, ben doğumdan 10 gün sonra ameliyat olmuştum ve bebeğimi hastaneye götürmüştüm yanımda kalmıştı annemle beraber baktık yavruma, doktorda emziren anneysen ayırmıyor yeni doğum yapmışsın gibi yatırıyorlar yanına 😊