Bunun tıbbi ve bilimsel açıklamasını bilen var mı? Hamile miyim değil miyim? Dün adet gecikmesi Sebebiyle kan testi yaptırdım. İstediğimiz bir şeydi. beta 10 çıktı. Aile hekimi kadın sağlığına yönlendirdi. Bugün adet oldum. Sanırım hamile değilim. Ama neden testte 10 çıktı? Benzer durum yaşayan var mı?