Biberona nasil alistirabilirim? Cok acikmasini bekledim, memeden once sonra, uyku arasinda, gece uykusunda denedim. Yok almıyor. 3ay civarindayken aliyordu. O ara emziği de biberonu da birakti. Şimdi 6bucuk aylik. Biberon olarak da Lansinoh ve dr browns deniyorum ama almadi.
Çalışan anneler nasil veriyorsunuz sutunuzu?
Bir de süt miktariniz azaldi mi? Ben hic mama kullamadim. Bebegim mama alamiyor alerjik bebek. Anca alerjik bebek mamasi alabilir, onlarda da tat problemi var. Sütüm kesilirse ac kalir tamamen diye korkuyorum