damla_2887 Selamlar Bebeğinize hangi şampuanı kullanıyorsunuz ? Benim bebeğim 1 ay 7 günlük. Dalin köpük şampuan kullanıyorum. Ama şikayet varmış galiba herkesten Dalin konusunda. Egzama yapıyor diye okudum. Var mı yaşayan bunu?
Omeraslan damla_2887 Şampuan ve deterjan Dalin kullandım. Cildini mahvetti. Şampuan mustela deterjan incia kullanıyorum.
mobesebesir damla_2887 2 yaşında bu zamana kadar baby me üni baby ve dalin kullandık Bi sıkıntı olmadi
Semaaa39 damla_2887 mustela kullanıyoruz. Dalin evet içerik olarak çok çok kötü. İçeriği temiz organik bi sürü şampuan var aslında
kartanesi__ damla_2887 şampuan kremi bebek yağı hepsini mustella kullanıyorum ilk oğlumda egzama var dı çok iyi gelmişti şimdide 2 aylık bebegimde aynı ürünleri kullanıyorum
tuanamoms_07 damla_2887 doğduğundan beri mustela kullanıyordum çokta memnundum ama ecowell saç uzatıyor dedikleri için ecowelle geçtim losyonunu da aldım. Çok güzel kokuyor. Yani kızımı yıkayıp losyonlayınca yiyesim geliyor 😂 mustelayı ben kendi gözümde denemiştim göz yakmıyordu ama maalesef ecowell göz yakıyor tek dezavantajı o 🥹
livanurvealpinannesi61 tuanamoms_07 evet ecowell aşırı göz yakıyor bende bitince almadım tekrar her banyoda ağlıyordu çocuklarım hipp baby ve ıva natura göz yakmıyor hiç
Doga0812 damla_2887 uni baby kullandım hep yenidogan olanı şimdi bir üstüne geçtim 22 aylık bir ara baby me kopuk şampuan aldım içeriği temiz onun ona bakabilirsin
plakayerli damla_2887 ben de ecowell kullanıyorum. Temiz içerikli şampuanlar diye aratırsanız bayağı çıkıyor. Ama biraz daha tuzlular maalesef
hilalhsnygt damla_2887 Doğduğundan beri Bübchen kullanıyorum şampuanını hiç göz yakmadı bizde çok nemnunum