Merhaba bebeğim 3 ay 10 günlük sürekli kucak istiyor alıp gezdirene kadar artış göstererek ağlıyor. Çevrem sürekli kucağa alıştırmışsınız diyor ama bilinçli bir şekilde yapmadım doğduğundan beri bu şekilde. Sizce bu duruma nasıl çözüm bulabilirim? Ya da dikkatini nasıl çekebilirim?