5 buçuk ay önce normal doğum yaptım rahimde pıhtı oluştu ve ilaç ile pıhtı düştü doğumdan 2 ay sonra adet olmaya başladım ve miktarı çoğaldı 15 ekim de adet oldum ve hale devam ediyor bu konuda fikri olan ya da bu şekilde adet kanaması uzun süre devam eden oldu mu?