Uyum Merhaba evde bakıcı çalıştıracağım asgari ücretle, sigortası ne kadar oluyor herhangi bir devlet desteği var mı deneyimli annelerimiz bilgi verirse sevinirim.
Hale_hale Merhaba. Asgari 11.400 civari. Sigorta da 4000 civari. Bir de devlet evde calisana Sigorta yaptiginzi icin yuzde 50 teşvik indirimi uyguluyor sigortaya. Fakat çalıştıracaginjz kişinin son 6 ay içinde sigorta girisi yapilmamasi gerekiyor.
Uyum Ben de böyle bişeyler duymuştum sgk yı aradım bilgileri olmadığını söylediler 4300 civarı dediler ama bu dediğiniz yüzde 50 indirim için nereden bilgi alabilirim ya da nereye başvuruluyor biliyor musunuz ?
Hale_hale Uyum önce internette kolay iş veren ol diyip kayit yapıyorsunuz. Sonra sgk ya gitmeniz gerekiyor. Ordan yonlendiriyotlar zateen sizi. Tam net hatırlayamiyorum. Telefonla daha sağlıklı bilgi alabilirsiniz diye düşünüyorum